tirsdag 10. mars 2009

Rainy day


Det var ikke herlig å våkne av vekkerklokken 06.30 idag, og minnet meg på at idag skulle jeg ha en stor matteprøve. Men det er herlig å tenke på at vi er i mars og det endelig begynner  å bli litt vår.
Selvom det har vært en veldig trist og grå dag, er våren utvilsomt rett rundt hjørnet. Snøklokker er jo en av de første vårblomstene som ønsker våren velkommen!





Har forsatt ørebetennelse, håper det går over snart. Og som jeg har sagt før: Jeg hater å være syk! Jeg skal foressten snart begynne å legge ut outfit bilder, for de av dere som har lurt på det. 
Skal bare bli frisk først. For når jeg er syk så trasker jeg bare rundt i en stor genser og pysjamas bukse.

Blogges imorgen!  

14 kommentarer:

It's Aggy bitch! sa...

utrolig herlige bilder!
vårer er en fantastisk årstid :)!

Anonym sa...

nydelige bilder!! :D
har forresten svart deg i bloggen.
vet ikke om jeg har sagt det, men bloggen din er kjempe bra! :) har deg på bloglovin

Anonym sa...

Gleder meg til outfit bilder! :D

Anonym sa...

Must say, du er en utrolig flink blogger :-) Og det er helt utrolig hvor kreativ du er! Du har nå blitt en av mine favorittbloggere, i alle fall :-)

Hanne Sofie sa...

herlige biler (:

du ser ut til å ha en veldig fin blogg også :D

Anonym sa...

Mariella:D
Du skriver veldig fint bare så du vet det:) Gleder meg til outfit bilder kommer!

AlexandraEi sa...

Nydelige bilder! Du er kjempe flinK!

Malina sa...

Herlige bilder :) ja, det er deilig at våren begynner å nærme seg ;D

Anonym sa...

herlige bilder :D

Tone sa...

off, er tungt å stå opp ja! men heldigvis er det sommer snart=)

Anonym sa...

Hei! :) Så herlige bilder du tar, og så fin blogg. Følger deg på bloglovin nå! :) Klem

Anonym sa...

fine bilder. god bedring!

Marianne sa...

Velig fine bilder! Våren er her..

Ladybird sa...

Utrolig fine bilder du tar!

Bloggurat