mandag 4. mai 2009

3.mai

Jeg konfirmerte meg på Søndag! Utrolig, men sant. Konfirmasjonen gikk kjempe bra! Og jeg forstår egentlig ikke hvorfor jeg gruet meg sånn. Det var jo ingenting å grue seg til? Utenom talen da egentlig, men den gikk faktisk over alle forventninger. Tusen takk for alle ideene jeg fikk. Her kommer det noen bilder fra den store dagen min: 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jeg fikk også utrolig mange fine gaver, men det var en av dem jeg faktisk hoppet av glede av, og som jeg har ønsket meg utrolig lenge..  Nemmelig London tur sammen med en venninne! Er ikke jeg heldig, så vet ikke jeg. Vi drar faktisk nå på torsdag og blir der i 4 dager helt til Søndag.
TopShop, puste, shopping, shopping, puste! Gleder meg som en liten unge! 
Men jeg er faktisk syk idag.. Typisk! Håper jeg blir frisk snart, ihvertfall før jeg skal reise.
Har dere forresten noen tips til butikker jeg kan besøke, og hvor de ligger i London? 


25 kommentarer:

Kristine sa...

Gratulerer så mye!

Anbefaler at du bruker tid i Kensington High Street i stedet for Oxford Street, ettersom det er en mye mindre travel gate. Topshop og Zara ligger i hvert fall der. Ellers må du jo innom Disney-butikken i Oxford street! :D

Anna Margrete sa...

Konfirmasjon er jo morro ;) London? Heldig du!

Kamilla K sa...

Gratulerer med vel overstått konfirmasjon, og god tur til London! :) Håper du legger ut herlige bilder derfra, du er så flink til å ta bilder.

Kristine sa...

LisaPlace er en av favorittbloggene mine også. :)

Hvis du skal til Kensington High Street og det er fint vær, så anbefaler jeg at du stikker en tur oppom Holland Park også. Søt liten park med ekorn og en japansk hage! :D Jeg husker ikke hvor store avstander det er, men tror ikke det er så langt.

Hanne sa...

Så fin du var i bunaden din:) Så gøy med London-tur, da blir det masse shopping tenker jeg:)

Anneli sa...

Du burde ta en tid innom en park :D Bare fordi parkene i london er flotte. Du burde også ta en tur innom camden market eller Portobello Road Market. Det er kanskje ikke så utrolig mye kule klær deg, men det er så utrolig koselig og fint! Portobello road market er hvertfall dødsfint :) GOD TUR!

Marianne sa...

Gratulerer med overstått konfirmasjon=)

Kristine sa...

Heldigris som får dra til London. Dra innom Primark, det er STORT og de har så utrolig mye fine klær og sko der. Det er også utrolig billig der!

Englands svart på Forever21 ;-)

Anonym sa...

kan du skrive om hvordan du ordner håret ditt? Det er så fint! :p

maja sa...

så fine bilder :D london hørtes utrolig herlig ut, gratulerer!

Anonym sa...

Gratulerer med overstått konfirmasjon:)
Oxford street burde du jo få med deg, da. Der ligger mange rimelige, kule butikker som topshop, zara, urban outfitters osv. Men det trenger ikke nødvendigvis være den beste plassen å shoppe (jeg synes foresten at hysteriet blant nordmenn rundt topshop er litt overdrevet. Dessuten er det ganske dyrt...). Men du burde også dra til covent garden, og så var det en plass der det var masse 2ndhandbutikker, men jeg husker ikke hva det heter...

sve sa...

Så gøy :) Du må besøke American Apparel og Urban Outfitters :)

annikken sa...

Gratulerer !
Åå, så gøy med Londontur:D

Frida Kathrin sa...

Gud så heldig du er!

Lest bloggen din endel, men aldri fått med meg at du heter Mariella. Dritkult navn!

Ingrid Marie sa...

Gratulerer=)

Anonym sa...

Lurte på hvor du har fått tak i den engelen, den hvite figuren på bilde under!?

kjempe fin blogg<3

Tone sa...

gratulerer med konfirmasjonen :D

Oda sa...

Grattis med konf ! :)
London er sykt bra, anbefaler Oxford Street.. Mye bra butikker som : Zara, H&M, Primark ++
God tur ! :)

Agnethe sa...

Så fine bilder! Gratulerer med konfirmasjoen da :)

Anonym sa...

jeg liker topshop, urban outfitters, american apparel og en butikk som heter Beyond the Valley, veldig kul, ligger i 2 Newburgh Street of Carnaby Street. Er ganske dyr, men på salg er det billig : ) Og markeder er bra til å kjøpe masse tilbehør

Anonym sa...

hei, anbefaler covent garden, der har de ALLE butikkene!

- Anja sa...

Fine bilder! :) Ah, London♥ Ha det kult :D

Anna sa...

Du har sykt fin blogg (: Heldig gris som skal til London, jeg vil også :D men kan du kanskje hjelpe meg med en ting ? :) jeg har også blogspot (nettopp laget) så jeg lurer på hvordan midtstiller du bloggen din ? :D

Margot sa...

Du må dra på Camden Market. Men ta med deg en voksen. Dette er Emo/punk/narkis område, så det lukter hasj og røkelse alle veier, men mange boder inne på markedet er veldig billig, og utrolig mye fint og stilig :D Masse søte boder.
tips: IKKE si at du er fra Norge, eller vis at du har mye penger med deg, for da setter de opp prisene, og PRUT :D Det funker, selv om det er litt skummelt :P
Kos deg masse søta, du er heldig :D

Maria Stenersen sa...

heldiggris :D må kose deg masse masse :D

Bloggurat