tirsdag 12. mai 2009

London #1

Hadde en fantastisk fin helg i London! Likte faktisk London så mye, at jeg godt kunne tenkt meg å flyttet der når jeg blir eldre. Vi bodde i Marble Arch området, rett vedsiden av Oxford street. Så det ble egentlig mest shopping i den gaten.. Vi gjorde faktisk ikke så veldig mye annet enn å shoppe, hehe. Men den siste dagen, altså på søndag, var vi i en utrolig fin og kjempe stor park! Skulle virkelig ønske at vi hadde sånne parker her i Bergen.. 

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Legger forresten flere bilder av London turen imorgen! Blandt annet av når jeg var på shopping, men nå må jeg pugge videre til matteprøven vi skal ha imorgen. Kan nesten ingenting, så jeg trenger virkelig resten av denne dagen til å øve.. Ønsk meg lykke til!  

17 kommentarer:

Mia sa...

Jeg elsker London!
Hva heter sangen? :)

Margot :) sa...

IIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHH!!!! du er så heeeldiiiiiiiiiiiggggg... :( <3<3

Anna Margrete sa...

Åhh, heldig du. Skal til London til høsten, og jeg gleder meg skikkelig!

emilia sa...

kjempe fine bilder, og heldig med shoppingen :D

Adeline sa...

Ååå, nå er jeg misunnlig! Har også lyst til å dra til London! :-D
Så utrolig fine bilder du har tatt!:-)
Hvilket speilrefleks kamera har du?

Karoline sa...

Nydelige bilder. Lykke til i morgen :)

Anne Line (anne_line_kvernmo@hotmail.com) sa...

Virkelig pene bilder!

Og lykke til med matte-lesing! Jeg vet hvor grusomt kjedelig det er. huff!:-/

Marie sa...

Fine bilder :-) Leste litt nedover bloggen din, og likte den så godt at jeg legger deg til på Bloglovin' :-) Hva heter sangen i dette innlegget forresten ? Gratulerer med konfirmasjon som var ! :-D

Maria Helene sa...

Heldiggrisen som har vært i London! Lykke til på prøven imorgen - det går nok sikkert helt bra :D

> Tusen takk, alltid hyggelig å høre at noen liker bloggdesignet mitt :D

Anonym sa...

hei :) hvor kjøpte du den skjorten på bildet?

tenkt på å begynne å blogge oftere? da hadde du fått mange flere lesere ogsaå ! :)

Tone sa...

Så heldig! jeg skal til london i november/desember. gleeer meg!

men du, var noe jeg lurte på. Hvordan får du sånn bakgrunn som du har? den grå med blomster var kjempe fin. har tenkt å lage en bakgrunn selv. men får d ikke til :/

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig fine bilder :) Du er flink til å fotografere. Gleder meg til å se flere bilder :)

nancy sa...

kjempe fine bilder:) lykke til på matteprøven:)

Rebekka-Jennie sa...

Utrolige kule bilder !!!

Hanne sa...

London er herlig:) Lenge siden jeg var der, så jeg lengter etter en ny tur...:)

Mella sa...

Sangen heter When the city meets the sea - the getaway plan. :) Min favoritt sang!
Skjorten er kjøpt på topshop. :) Skal prøve å blogge litt oftere, men det er ikke alltid så lett når man har mange andre ting man må gjøre..

Silje sa...

Har du lastet ned den videoen som den er, eller har du laget den på en eller annen måte? :) Du er så flink med alt!

Bloggurat