onsdag 10. juni 2009

Photoshoot

Nå sitter jeg her på sofaen helt utslitt.. Har vært på tur med klassen idag. Alle sammen opp og ned igjen fra Ulriken. Hvorfor måtte vi gå tur når resten fikk gå på museum? Kanskje fordi læreren min vet hvor dårlig kondis jeg har. Men jeg har faktisk bestemt meg for at jeg skal prøve å jogge ihvertfall to ganger i uken. Selvom jeg har ingen tro på at jeg greier det. 

Var forresten med på en photoshoot igår sammen med Bo design og foto. Utrolig gøy! Vi var på Lysekloster litt utenfor Os og tok mange fine bilder. 800 faktisk, hehe. Håper noen av de blir fine ihvertfall. En kjempe fin dag med en utrolig flink fotograf! Gøy å være fotomodell for en dag. ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PS: Bildene fra photoshooten kommer så snart jeg har fått de ifra Bodil.

Vi blogges! 

17 kommentarer:

halloen sa...

Du var ikke så heldig med at du måtte gå opp ulrikken, men du var kjempeheldig som fikk være fotomodell! bildene ble sikkert veldig bra:)

hanne sa...

B klassen måtte også på tur altså :P Hihi :D trodde du sa 900 bilder jeg ;D Du er veldig heldig, mariella! :)

Jorunn sa...

Gleder meg til å se bildene...

annikken sa...

Gleder meg til bildene jeg og:) Det så bra ut!

StianK sa...

Gleder meg til å se bildene:)
haha, måtte dere gå helt opp på Ulriken?!

Marianne sa...

Jeg gleder meg veldig til å se bildene=)

Anonym sa...

Neimen er du fra Bergen? Stilig ! På Lysekloster er det utrolig fint, og jeg gleder meg masse til å se bildene :D

Forresten så har du utrolig nydelige bilder, må innrømme jeg har falt litt for bloggen din :)

Emilie sa...

Åh, det blir helt sikkert mange vakre bilder!

Aldri vært på bloggen din før, men det ser kjempekoselig ut her. Så jeg kommer nok til å følge med deg videre ;D

Karen Vartdal Håvoll sa...

så fin blogg, håper du legger ut bildene fra shooten :)

frokenlund sa...

Så stilig! :D

Cecilie sa...

Kjære Mella, du må oppdatere mer!

Ingrid. sa...

så gøy med photoshoot!:D

Sarah sa...

bildene ble sikkert veldig fine, ser i alle fall sånn ut på de to bildene der ;D

Anna sa...

Du har en kjempe fin blogg :) du er utrolig pen også! Skjekk ut min blogg : annanilsen.blogg.no

Frida Kathrin sa...

Jeg tror bildene der blir knallbra ;D

Ane sa...

gleder meg til å se bildene!

h sa...

beautiful place!

Bloggurat