onsdag 13. mai 2009

London #2


A LONG WALK AT OXFORD STREET
Shopping is a woman thing. It's a contact sport like football..

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Som jeg sa i det forrige innlegget, så ble det veldig mye shopping. Spesielt i Oxford street. Tror faktisk vi shoppet i nesten 9 timer både på fredagen og lørdagen. Mange av disse timene brukte jeg på Topshop og Urban outfitters. Jeg fikk ikke kjøpt så mye som jeg hadde tenkt, ble faktisk litt skuffet over butikkene, men det var kanskje fordi jeg hadde så store forhåpninger. Men jeg fikk kjøpt meg en del da, blandt annet en kjole og jakke som jeg er utrolig fornøyd med! Nå tror dere sikkert at jeg bare shoppet, men det var jeg altså ikke, hehe. Jeg var også på Grease musical. Den var utrolig gøy! Anbefaler virkelig dere som skal til London om å se den!

Image and video hosting by TinyPic

Vi blogges! 

19 kommentarer:

Anna Margrete sa...

elsker veskene!

Marie sa...

Så mye fint :)

Mia sa...

Ohh me so jealous!

Camilla Didriksen sa...

Så fine ting :) Love it!

Veronica sa...

åå, elsker de fjær-øredobbene :)

ingrid sa...

kjempefine bilder!
kule ting du hadde kjøpt ;)

Linda sa...

Jeg vil til London jeg også, etter å ha sett alt det fine du kjøpte deg :o

Maria Stenersen sa...

høres ut som du koser deg! :)

Lena. sa...

Elsket veskene, de var perfekte :D

Anonym sa...

Nicee, likte nagleveska.

Hilde sa...

Husker jeg ble litt skuffet over utvalget da jeg var i London selv..

Kristine sa...

HELGIGRIS!!! :D

kristin sa...

Det som er litt dumt med topshop er at man ikke vet hvor man skal begynne :p
Fine vesker!

Anna sa...

Åå, du hadde kjøpt masse fint! likte det leopard belte (:

Anonym sa...

fine bilder og kjøp!:D

sv: å du er heldig. hvis det ikke er veldig stress, vil du legge ut bilde av kjolen? :)

Anonym sa...

Så heldig du er som har vært i London :D fine kjøp også!

Jeanette sa...

London er herlig!! <3 Så mye fine ting!! :D misunnelig, hehe!!
Grease musikalen i London er fantastisk! Så den sist når jeg var i London :)

Anonym sa...

Hei, Mella!
Et hint til deg, hvis du vill ha en god blogg med mange lesere burde du for det første begynne å blogge mye oftere.. Det er nå, litt over en uke siden du blogget sist. Noe som ikke er nokk. Det er greit at du ikke blogg vær dag, men oftere en det du har gjordt til nå. Ellers er det mange bra innlegg, men du må ikke være redd for å legge ut masse bilder. Folk elsker bilder !!

CB sa...

TOPSHOP <3<3

Bloggurat